• Посилання скопійовано

Рішення про віднесення установи до неприбуткової надається протягом 30 календарних днів

В який термін контролюючий орган повинен видати установі (організації) рішення про внесення її до Реєстру неприбуткових установ та організацій?

Відповідно до п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) не є платниками податку неприбуткові підприємства, установи та організації у порядку та на умовах, встановлених цим пунктом.

Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру встановлює Кабінет Міністрів України (п.п. 133.4.5 п. 133.4 ст. 133 ПКУ).


 

Пунктом 34 підрозд. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ встановлено, що до затвердження Кабінетом Міністрів України Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру діє Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 24.01.2013 № 37 (далі – Положення).

Для внесення до Реєстру неприбуткова установа або організація повинна подати до контролюючого територіального органу нижчого рівня за її місцезнаходженням реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Положення, а також копії установчих документів (п. 2 розд. ІІ Положення). 

Контролюючі органи можуть проводити перевірку відомостей, що містяться в поданих документах (п. 3 розд. ІІ Положення). 

Згідно з п. 4 розд. ІІ Положення за результатами розгляду заяви, установчих документів контролюючими органами за місцезнаходженням неприбуткової установи та організації приймається рішення про: 

внесення, повторне внесення неприбуткової установи або організації до Реєстру; 

відмову у внесенні неприбуткової установи або організації до Реєстру; 

присвоєння неприбутковій установі або організації іншої ознаки неприбутковості. 

Рішення за формою згідно з додатком 2 до Положення готується у двох примірниках - перший надається неприбутковій установі або організації, а другий залишається в контролюючому територіальному органі нижчого рівня.

Розгляд письмових звернень платників податків (юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців) та громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами та доповненнями, Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271, та Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242 (далі – Інструкція № 1242).     

Пунктом 192 Інструкції № 1242 визначено, що документи, в яких не зазначено строк виконання, повинні бути виконані не пізніше ніж за 30 календарних днів з моменту реєстрації документа в установі, до якої надійшов документ.

Враховуючи вищевикладене, рішення про внесення до Реєстру надається неприбутковій установі або організації у термін не більше ніж за 30 календарних днів з моменту реєстрації заяви за формою 1-РН та установчих документів в контролюючих органах.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Оподаткування/Загальні положення

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Загальні положення»