• Посилання скопійовано

Відображаємо у авансовому звіті перевитрати

Як заповнювати авансовий звіт при перевитраті? Наведіть приклад: працівник за свої кошти купив пальне, а підприємство йому відшкодовує.

На практиці такий авансовий звіт складається наступним чином.

Форму авансового звіту затверджено наказом Міндоходів України від 24.12.2013 р. № 845. Чітких строків подання такого авансового звіту (якщо не йдеться про витрати, здійсненні у відрядженні, або суму витрат, яка перевищує суму отриманого на господарські потреби авансу) чинне законодавство не встановлює. Тож, такий авансовий звіт  на практиці може бути подано працівником будь-коли, протягом загального строку позивної давності (три роки із здійснення витрат). 

1.Заповнюється працівником. 

У такому авансовому звіті в загальному порядку зазначаються відомості про працедавця, номер та дату такого звіту, посаду та ПІБ працівника, номер його картки платника податків (або серію та номер паспорта). 

Оскільки аванс на витрати не видавався, то призначення авансу та його розмір не вказуються (проставляється прочерк). Відомості про наявність попереднього авансу/перевитрату зазначаються тільки в разі їх наявності. Натомість з лицевої частини звіту зазначається сума витрачених коштів (в рядку «Витрачено»), оскільки авансу не було – в рядку «Залишок» проставляється прочерк, а в рядку «Перевитрата» зазначається сума, зазначена в рядку «Витрачено». І наводиться кількість документів, які прикладаються до авансового документу на підтвердження понесених витрат. Наприкінці лицевої сторони авансового звіту працівник проставляє дату його складання і власний підпис. 

Зі зворотного боку зазначаються понесені витрати в розрізі підтвердних документів, розраховується загальна сума витрат, і  ще раз проставляється підпис і дата заповнення авансового звіту.

2.Заповнюється керівником.

Підпис у рядку «Звіт перевірено» (і, бажано, і дату підпису) зазначає керівник працедавця. 

3.Заповнюється касиром (бухгалтером).

Бухгалтерські проведення (зокрема, дебет рахунку витрат на зворотному боці авансового звіту та у таблиці на лицевому боці) заповнює бухгалтер працедавця (при його наявності). Так само бухгалтером зазначаються відомості на лицевому боці звіту про його перевірку (і розписка про отримання авансового звіту на перевірку, яка відривається і надається працівникові на підтвердження здійснення ним такого звітування). 

Відомості про видачу (погашення) перевитрати зазначає касир працедавця (за наявності) – із зазначенням дати і реквізитів документів, за якими така сума буде виплачена (по факту такої виплати, тобто, після подачі авансового звіту працівником і затвердження його керівником). 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Бикова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Звітність»

  • Чи потрібно подавати скорочений звіт про КІК у 2024 р. якщо звітний рік КІК починається у 2023 р., а закінчується у 2024 р.?
    ФО стала контролюючою особою КІК у 4 кварталі 2023 р. Відповідно до законодавства країни реєстрації КІК фінансовий рік для компанії (зареєстрованої у 4 кв. 2023 р.) закінчується 31.12.2024 р. Чи потрібно у даному випадку подавати скорочений звіт про КІК?
    18.04.20245
  • Звіт про КІК, якщо КІК у стані ліквідації і не складає фінзвітність
    КІК (Литва) зареєстровано в 2009 р. Фізособа - резидент України має повний контроль (100%). КІК перебуває в стадії ліквідації, з 2016 року не складає фінзвітність, хоча в 2017 році на КІК зареєстровано автомобіль. Які документи потрібні для подання звіту КІК за 2022, 2023 роки?
    12.04.202452
  • Компенсація працівнику вартості медогляду: оподаткування та додаток 4ДФ
    Водій автотранспортного засобу проходив медичний огляд перед працевлаштуванням. Оплату провів з власної картки, підприємство ці кошти йому компенсувало. Чи треба на суму компенсації нараховувати ПДФО та ВЗ, та як правильно відобразити у додатку 4ДФ єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ за якою ознакою доходу «126» чи «143»?
    11.04.2024577
  • Допомога від профспілки бійцям та переселенцям
    Профспілка виплачує допомогу членам профспілки, які знаходяться на війні та переселенцям з Каховки. Чи можна її не оподатковувати як благодійну допомогу і показати в додатку 4ДФ єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ за ознакою доходу «169»? Якими документами підтвердити статус воїна та статус переселенця?
    10.04.202414
  • Бухгалтер без права підпису: чи подавати ф. №1-ОПП?
    На новоствореному підприємстві є директор (наймана особа), головного бухгалтера немає і в податкову дані не подавалися, що директор буде головним бухгалтером. Прийняли бухгалтера без права підпису. Але директор підписує всі звіти та банківські платіжки. В цьому є якесь порушення? Якщо є, то як це виправити?
    04.04.20241 9862