• Посилання скопійовано

Заповнення числового номера філії у номері податкової накладної

Яким чином заповнити числовий номер філії у номері податкової накладної?

Офіційна думка. Відповідно до п. 1 Порядку №1379, податкову накладну заповнює особа, яка зареєстрована як платник податку в податковому органі та якій присвоєно індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість.

Якщо не зареєстровані платниками податку на додану вартість філії та інші структурні підрозділи платника податку самостійно здійснюють постачання товарів/послуг та проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, то зареєстрований платник податку, до складу якого входять такі структурні підрозділи, може делегувати філії або структурному підрозділу право виписки податкових накладних. Для цього платник податку повинен кожній філії та структурному підрозділу присвоїти окремий числовий номер, про що має письмово повідомити орган державної податкової служби за місцем його реєстрації як платника податку на додану вартість.

При складанні податкової накладної філією чи іншим структурним підрозділом платника податку в податковій накладній зазначаються найменування головного підприємства, зареєстрованого як платник податку, що передбачене статутними документами, та найменування такої філії (структурного підрозділу).


Згідно з п. 3 Порядку №1379 податкова накладна виписується у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Дата виписки податкової накладної заповнюється цифрами у такій послідовності: день місяця (дві цифри), місяць (дві цифри), рік (чотири цифри). При цьому крапки, коми та інші розділові знаки в даті виписки податкової накладної не проставляються.

Порядковий номер податкової накладної присвоюється відповідно до її номера в реєстрі виданих та отриманих податкових накладних та не містить літер чи інших символів.

При складанні податкової накладної філією чи структурним підрозділом платника податку порядковий номер податкової накладної встановлюється з урахуванням присвоєного числового номера і визначається числовим значенням через дріб. У чисельнику порядкового номера податкової накладної проставляється порядковий номер, а в знаменнику — числовий номер філії чи структурного підрозділу.

Враховуючи те, що формою податкової накладної для заповнення номера філії передбачено лише чотири клітинки, то зареєстрований платник податку повинен при делегуванні філіям права виписки податкової накладної присвоїти їм окремий числовий номер, який містить не більше чотирьох знаків, щоб філії під час виписування податкової накладної не порушували форми її заповнення, яка діє на даний час.

Єдина база податкових знань, сайт ДПАУ www.sts.gov.ua

А що на практиці? За загальним правилом, відповідно до номера у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних податковій накладній присвоюється порядковий номер. Номер податкової накладної, яку виписує філія (структурний підрозділ), має певні особливості. У накладній від філії номер документа визначається числовим значенням через дріб, причому для номера філії передбачено чотири клітинки.

У чисельнику порядкового номера податкової накладної проставляється порядковий номер ПН згідно з Реєстром, а в знаменнику — числовий номер філії (структурного підрозділу). Так, у реквізиті «Порядковий номер» після дробу «/» записується присвоєний номер (шифр), зазначений у повідомленні, що подавалося головним підприємством до ДПС, перша клітинка після знака «/» залишається порожньою (ця клітинка містить код відповідної діяльності — 2, 3 або 4, згідно з п. 3 Порядку №1379). Номер ПН філії не може містити літер, ком, дужок, тире, знаків чи інших символів. Наприклад, порядковий номер запису в Реєстрі, який веде Перша філія «Успіх», — 5, порядковий номер ПН визначається числовим значенням через дріб та матиме такий вигляд: 5/_ _ _ _ 1 (що означає 5 — порядковий номер ПН, 1 — номер (шифр) філії). Пам'ятайте: реквізити заголовної частини ПН, зокрема порядковий номер, вирівнюються по правому краю поля.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Кондзелка Марьяна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Відшкодування комунальних послуг орендарем: що з ПДВ?
    ТОВ-орендодавець, платник ПДВ, виставляє орендарю окремий рахунок на відшкодування комунальних послуг (за воду та електроенергію). Надавач комунальних послуг ОСББ, неплатник ПДВ. Як визначити базу оподаткування ПДВ даної операції?
    22.04.2024905
  • Повернення предмета лізингу: бухоблік та ПДВ
    Приватним нотаріусом було проведено вилучення та повернення від лізингоодержувача на користь лізингодавця товар – об'єкт фінлізингу. Лізингодавець зареєстрував податкові зобов'язання на лізингоодержувача в повному обсязі. Лізингоодержувач не складав акт на повернення товару. Які дії та проведення будуть у лізингоодержувача та лізингодавця?
    18.04.202428
  • ПН на реекспорт продукції, виготовленої з давальницької сировини
    Підприємство в митному режимі переробки ввозить на митну територію сировину нерезидента, переробляє і вивозить продукцію переробки в митному режимі реекспорту. Чи потрібно на операцію реекспорту складати податкову накладну?
    18.04.202428
  • Як скласти ПН на аванс, коли вартість робіт достовірно невідома?
    Замовником перераховано аванс за будівництво нежитлового об’єкта. Загальна вартість будівництва достовірно невідома, акти будуть закриватись щомісяця поетапно по формі КБ. На суму передплати виписано ПН на всю суму передплати з кількістю 1, одиниця виміру грн. Як має бути складена ПН за умови авансової оплати? На яку дату здійснюється РК: на дату проміжного акту чи на дату останнього акту за всіма ПН?
    17.04.20248875
  • ПДВ та облік при передачі продукції, якщо оплачує третя сторона
    Підприємство виробляє медичні меблі. За тристороннім договором покупцем (замовником) є лікарня, а оплачує благодійний фонд. Рахунок виставляється фонду, який оплачує 70% рахунку, потім меблі виробляються і передаються лікарні. Після підписання тристороннього акту прийому-передачі, фонд оплачує залишок 30%. Які особливості ПДВ? Як відображати в бухобліку?
    17.04.202432