• Посилання скопійовано

Як правильно заповнити поле «дата складання» податкової накладної?

Як правильно заповнити поле «дата складання» податкової накладної?

... Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі — Кодекс) платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу податкову накладну.

Податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця (пункт 201.4 статті 201 Кодексу).


 

Пунктом 12.1 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 01.11.2011 №1379, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 22.11.2011 за №1333/20071 (далі — Порядок), передбачено, що до графи 2 податкової накладної вносяться дані щодо дати виникнення податкового зобов'язання у продавця.

Пунктом 3 Порядку передбачений формат заповнення дати складання податкової накладної, зокрема передбачено, що крапки, коми та інші розділові знаки в даті виписки податкової накладної не проставляються. Однак слід зазначити, що в полі дати виписки податкової накладної передбачені клітини для заповнення такої дати: дві клітини для числа, дві клітини для місяця та чотири клітини для року складання такої накладної.

З урахуванням того, що Порядком не передбачений формат заповнення графи 2 податкової накладної, проставлення розділових знаків (крапок) при заповненні цієї графи не вважатиметься помилкою, яка може бути підставою для ненадання покупцю права на податковий кредит.

Одночасно повідомляємо, що відповідно до формату складання податкової накладної в електронному вигляді, затвердженому Державною податковою службою України, передбаченому для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, дата виникнення податкового зобов'язання також заповнюється з крапками.

Лист ДПСУ від 02.11.2012 р. №4706/0/61-12/15-3115

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Кондзелка Марьяна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Відшкодування комунальних послуг орендарем: що з ПДВ?
    ТОВ-орендодавець, платник ПДВ, виставляє орендарю окремий рахунок на відшкодування комунальних послуг (за воду та електроенергію). Надавач комунальних послуг ОСББ, неплатник ПДВ. Як визначити базу оподаткування ПДВ даної операції?
    22.04.2024911
  • Повернення предмета лізингу: бухоблік та ПДВ
    Приватним нотаріусом було проведено вилучення та повернення від лізингоодержувача на користь лізингодавця товар – об'єкт фінлізингу. Лізингодавець зареєстрував податкові зобов'язання на лізингоодержувача в повному обсязі. Лізингоодержувач не складав акт на повернення товару. Які дії та проведення будуть у лізингоодержувача та лізингодавця?
    18.04.202429
  • ПН на реекспорт продукції, виготовленої з давальницької сировини
    Підприємство в митному режимі переробки ввозить на митну територію сировину нерезидента, переробляє і вивозить продукцію переробки в митному режимі реекспорту. Чи потрібно на операцію реекспорту складати податкову накладну?
    18.04.202428
  • Як скласти ПН на аванс, коли вартість робіт достовірно невідома?
    Замовником перераховано аванс за будівництво нежитлового об’єкта. Загальна вартість будівництва достовірно невідома, акти будуть закриватись щомісяця поетапно по формі КБ. На суму передплати виписано ПН на всю суму передплати з кількістю 1, одиниця виміру грн. Як має бути складена ПН за умови авансової оплати? На яку дату здійснюється РК: на дату проміжного акту чи на дату останнього акту за всіма ПН?
    17.04.20248915
  • ПДВ та облік при передачі продукції, якщо оплачує третя сторона
    Підприємство виробляє медичні меблі. За тристороннім договором покупцем (замовником) є лікарня, а оплачує благодійний фонд. Рахунок виставляється фонду, який оплачує 70% рахунку, потім меблі виробляються і передаються лікарні. Після підписання тристороннього акту прийому-передачі, фонд оплачує залишок 30%. Які особливості ПДВ? Як відображати в бухобліку?
    17.04.202432