• Посилання скопійовано

Документи для підтвердження правильності визначення сум добових

Які документи підтверджують правильність визначення сум добових та законність їх віднесення до складу податкових витрат?

Підтверджуватимуть правильність визначення суми добових, зокрема, наказ про відрядження та відповідні первинні документи (при відрядженні Україною та до країн, в'їзд громадян України на територію яких не потребує наявності візи (дозволу на в'їзд).

Що ж це за документи?

На нашу думку (підкріплену листом ДПАУ від 18.06.2011 р. №11327/6/15-0516 та листом Мінфіну України від 04.05.2011 р. №31-07230-16-25/11433), такими документами є:


1) документи, що свідчать про понесені затрати на проїзд (транспортні квитки або рахунки, багажні квитанції) під час відрядження, оренду авто та бронювання квитків, а також електронних квитків за наявності посадкового талона та документа про сплату за всіма видами транспорту, у т. ч. чартерних рейсів;

2) рахунки з готелів (мотелів) або від інших осіб, що надають послуги з розміщення та проживання, серед них і бронювання;

3) страхові поліси, квитанції про сплату за візу (дозвіл на в'їзд) тощо;

4) акти виконаних робіт (наданих послуг);

5) укладений під час відрядження договір чи контракт;

6) папери про участь відрядженої особи в заходах, які проводять за тематикою, пов'язаною з господарською діяльністю сторони, яка відряджає;

7) документи, які встановлюють або засвідчують бажання встановити цивільно-правові відносини (попереднє листування);

8) інші документи, що засвідчують фактичність відрядження.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Кондзелка Марьяна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Первинні документи, типові форми»

  • Що робити, якщо перевізник на заміну CMR надав етикетку?
    Підприємство від перевізника отримало транспортну етикетку на міжнародне перевезення, а не CMR. В етикетці зазначено вантаж, маршрут та немає печатки перевізника. Чи достатньо такої етикетки для документального підтвердження міжнародного перевезення вантажу?
    16.02.2024299
  • Винаймання будинку у фізособи для проживання у відрядженні: підтвердні документи
    Працівники, перебуваючи у довготривалому відрядженні, орендують будинок для проживання у приватної особи (не готель, не ФОП). Які необхідно отримати документи, що підтвердять факт проживання?
    14.02.2024575
  • Оформлення CMR при мультимодальних перевезеннях
    ФОП-перевізник отримав від замовника вантаж із залізничного вагону у Львові і перевіз до Житомира. Вантаж розмитнюватиметься у Києві. Замовник оформив перевезення CMR, а не ТТН, де завантаження і розвантаження в Україні. На його погляд, це мультимодальне перевезення, яке оформляється CMR, а не ТТН. Це правильно? Як оформляти CMR?
    13.02.202492
  • Виправлення помилок в первинних документах, створених в паперовій формі
    Благодійна організація надала благодійну допомогу (генератори) бюджетній установі. В акті приймання-передачі виявлено невідповідність, зокрема, неправильно вказано ціну. Бюджетна установа вже відзвітувала. Як виправити помилку в первинному документі? Які дані відобразити у звіті: з урахуванням виявленої помилки чи без?
    31.01.2024110
  • Starlink для військового підрозділу: документальне оформлення
    Для працівника, який воює, і його підрозділу компанія придбала систему Starlink. Як документально правильно оформити передачу і передати право користування (щомісячна абонплата за користування системи)?
    25.10.2023129